7 תשובות
שואל השאלה:
אני בכיתה ט ככה שאין לי כל כך עבודות זמינות כרגע ואני אצטרך לעשות מלא בייביסיטר בשביל לקבל סכום כזה ואין לי זמן גם ככה
אני בכיתה ט ככה שאין לי כל כך עבודות זמינות כרגע ואני אצטרך לעשות מלא בייביסיטר בשביל לקבל סכום כזה ואין לי זמן גם ככה
אנונימית
תחסכי לבד אבל אני גם חושבת שזה לא שווה את הכסף
זה לא שווה את הכסף
אוקיי שמעי,
אם ישלך יומולדת שקרוב את יכולה לבקש מהם שיקנו לך,
ובכללי כדאי לך לקנות איירפודס כי זה כלל כךך שווה את הכסף.
לאח שלי יש איירפודס כבר מאז שהן יצאו והן לא התקלקלו/קרסו לשניה אפילו לא פעם אחת.
ופעם כשהוא שם אותן בטעות במכונת כביסה, אחרי זה הן אשכרה המשיכו לעבוד.
ובתכלס רק בזכותו אני, האח השני שלי ואבא שלי קנינו איירפודס גם.
זה פשוט כל כך שווה את הכסף וזה כל כך נוח.
או שאני סתם ברת מזל שהאיירפודס יושבות לי טוב/נוח על האוזן...?
אבל אם את כבר קונה עדיף שתקני באילת, המחיר באמת קצת מוגזם...
ועדיף גם שתקני את הדגם הראשון, כי לדגם השני אין יותר מדי שידרוגים...
לאיירפודס 2 המחיר סתם מוגזם ממש ורק הקייס השתנה...
אם ישלך יומולדת שקרוב את יכולה לבקש מהם שיקנו לך,
ובכללי כדאי לך לקנות איירפודס כי זה כלל כךך שווה את הכסף.
לאח שלי יש איירפודס כבר מאז שהן יצאו והן לא התקלקלו/קרסו לשניה אפילו לא פעם אחת.
ופעם כשהוא שם אותן בטעות במכונת כביסה, אחרי זה הן אשכרה המשיכו לעבוד.
ובתכלס רק בזכותו אני, האח השני שלי ואבא שלי קנינו איירפודס גם.
זה פשוט כל כך שווה את הכסף וזה כל כך נוח.
או שאני סתם ברת מזל שהאיירפודס יושבות לי טוב/נוח על האוזן...?
אבל אם את כבר קונה עדיף שתקני באילת, המחיר באמת קצת מוגזם...
ועדיף גם שתקני את הדגם הראשון, כי לדגם השני אין יותר מדי שידרוגים...
לאיירפודס 2 המחיר סתם מוגזם ממש ורק הקייס השתנה...
כן ברור זה ממש לא שווה גם את הסכום הזה אבל אם את ממש רוצה תעבדי ותעשי אתם חצי חצי או אפילו לבד
את יכולה לקנות לבד אבל לדעתי זה פשוט לא שווה את הכסף
תעבדי ותקני בעצמך כולה 550 שקל
אנונימית
באותו הנושא: