4 תשובות
בהגדרות את כבר תמצאי זה די פשוט
שואל השאלה:
חיפשתי מלא אני לא מוצאת
אנונימית
הגדרות>מרכז הבקרה>התאמה אישית של פקדים
ואז אמור להיות לך אפשרויות של מה להוסיף, ופשוט תוסיפי הקלטת מסך.
control centre
ככה כתוב אצלי, לא יודעת איך לתרגם לעברית