31 תשובות
מה???
?
מה?????????? תתקשר למשטרה אם זה אמיתי
זה הדבר הכי מוזר ששמעתי עד היום
נשמע שאתה ברפת ואתה טבעוני בהגזמה. פשוט להזיז את הגופות או מה שזה לא יהיה ולצאת
לא הבנתי
ואט?? אמ ללכת
?! אתה חי?
ניסיון נואש של ספאם להגיע לחמות שלצערי הצליח :i
שואל השאלה:
אנחנו תקועים באבנים
אנחנו תקועים באבנים
טבעוני בעל האש
יש שם ירקות?
לא לכתוב בסטיפס ולהתקשר למשטרה.
1. וואו טה פאק בנאדם איך הגעת לשם?!!!
2. תתקשרו למשטרה מהר
2. תתקשרו למשטרה מהר
1. לא קוראים לזה גופה קוראים לזה פגר או נבלה
2 תתקשר לאמא שתיקח אותך
2 תתקשר לאמא שתיקח אותך
איך רואים שאתה טבעוני...
מי שלא יודע במשחטה הורגים פרות, לא בני אדם
מי שלא יודע במשחטה הורגים פרות, לא בני אדם
וואו כולכם לא מבינים שאלה גופות לא משנה אם חיה או בנאדם אז יכול להיות שהוא לא טבעוני והוא מודע ולא מכחיש שאלה גופות.
לשאלה אין לי מושג אולי תתקשר למחלצים או למשטרה.
לשאלה אין לי מושג אולי תתקשר למחלצים או למשטרה.
חיות מתות נקראות פגר או נבלה, תלמד קצת
אם אתה תקוע- תתקשר למכבי אש.
אני מתקשרת למכבי אש
שואל השאלה:
לא צריך
לא צריך
כבר התקשרתי,הם מנסים לברר על מקרה כזה
חח זה ספאם מה אתם מתקשרים למשטרה
וול התקשרתי כבר
הכל בסדר עכשיו?
אנונימית
כיאילו אין לך משהו אחר לעשות בגילך?
שואל השאלה:
יצאנו משם!!!
יצאנו משם!!!
או וואו כאילו שגם הייתם שם
אנונימית
ברור מה
גופות בני אדם???
אנונימי
שואל השאלה:
לא פגרים
לא פגרים
באותו הנושא: