4 תשובות
כנראה כל מה שנגיד לא ממש יעזור כי זאת סיטואציה מאוד קשה. את צריכה לקחת זמן להירגע כי עכשיו זה עוד טרי מידי. מותר לך להיות עצובה, הזמן יעזור לך להירגע
לא נפרדים כל כך מהר...
במיוחד אם את עדיין אוהבת אותו
^בטח הייתה לה סיבה
אין מה לעשות את צריכה להמשיך הלאה והזמן ירפא בעצמו.