16 תשובות
פשוט תבקשי שיפסיקו לדבר על זה...
כל אחד עושה מה שהוא רוצה וזהו. אין מה לדבר על זה, סתם חופר
שהן לא יכולות לדעת מה הם מרגישים, וזה דוחה מצידן לזלזל ככה באנשים.
שואל השאלה:
או היי לך^ לא דיברנו נראה לי אתמול לול.
אנונימי
חחח אני?
תראה להן מאמרים ועובדות שהן טועות, הדרך הכי טובה
לא הבנתי כלום..
אתה הומו ועוד לא יצאת מהארון, והן גם לא יודעות את זה עדיין. אבל הן צוחקות עליך שאתה הומו כי רואים?
אנונימית
הממ מי מאיתנו לול
^^הוא לא הומו הוא טרנס
אם הוא טרנס אז עוד יותר לא ברור לי חח
אנונימית
אשמח שתבוא אליי בפרטי, אני לא יכולה להסביר את זה כאן כי ימחקו לי על זה שזה לא קשור.
שואל השאלה:
דיברתי על קורקשנקס.
אנונימי
הו השם שלך מתחיל ב-ר/א?^^
שואל השאלה:
כןכן את יודעת מי אני זה לא מסובך
אנונימי
האא רק רציתי להיות בטוחה לול
אז פרטי^^
שואל השאלה:
תשלחי בוואטסאפ אבל. אין לי כוח לצ'אט כאן חחח
אנונימי
אני חושבת שתדבר איתן לבד. לפעמים דברים כאלה שאנשים אומרים- זה כי הם לא רוצים להראות רע,
בעיקר אם שתי הילדות האלה חברות אחת של השניה.
אל תתבייש- מי שלא יקבל אותך כמו שאתה, אתה לא שווה אותו