12 תשובות
לא, לא נראה שתהיה עונה רביעית.
מבאס ): אבל זאת אחלה הזדמנות להתחיל סדרה חדשה.
לא תהיה
מבאס לי רק בגלל אלק ומגנוס
שואל השאלה:
למה מבאס הם היתחתנו זה הדבר הכי טוב בעולם הזה
נכון אבל מבאס לי שאני לא אראה אותם יותר
אני אתגעגע אליהם מאוד
ואי גם אני
ומה זה הסוף החרא הזה עם גייס וקלרי
שואל השאלה:
הסוף הזה הרג אותי כזה היא אשכרה זכרה אותו ובאלי המשךך
גם ליי אבל זה לא ככ ברור מה היא זכרה נקווה שהיא נזכרה בכל עולם הצללים וזה.. ולמה לא היה לזה עוד המשך זה סוג של סוף פתוח אווף
הסוף של קלרי וג'ייס... זה היה כזה גרוע ועצוב
אוףף בפרק האחרון בכיתי פשוט :(
שואל השאלה:
כע זה היה מרגש רצח שהם היתחתנו הם ככ חמודים
וואי גם אני, מי מצטרף עליי למכתב הכועס לנאטפליקס?