5 תשובות
מה הבעיה ליצור קשר לא הבנתי?
שואל השאלה:
פדיחות אחרי שנה של בלי קשר לא?
אנונימית
חחח ממש לא.
אם את תפעלי על ידי פחד מפדיחות כל חייך לא תגיעי רחוק.
שואל השאלה:
את היית שולחת? ותודה
אנונימית
שלחתי, אפילו שלחתי מכתב.
את לא צריכה לשלוח מכתב כמובן אם את לא מרגישה צורך, אבל אשמח להסביר לך כמה דברים בפרטי לפני שאת יוצרת קשר עם אדם שאת רוצה רומנטית בחיים שלך ואת מעורבת איתו רגשית.