10 תשובות
מעלה
נמוכות זה חמוד לפי דעתי
נמוכות זה חמוד לפי דעתי
רב הבנים מעדיפים נמוכות..
אנונימית
לא מעלה ולא מוריד.
נגיד ידיד שלי 1.76 והוא רצה לצאת עם מישהי שהיא 1.46 , אבל הוא פסל אותה בגלל הגובה ...תלוי בבן אדם
נגיד ידיד שלי 1.76 והוא רצה לצאת עם מישהי שהיא 1.46 , אבל הוא פסל אותה בגלל הגובה ...תלוי בבן אדם
מוריד
עדיף 1.60 ככה שזה נמוך לא מדי
עדיף 1.60 ככה שזה נמוך לא מדי
אנונימי
מעלה , נמוכות זה יפה
מוריד
נמוך מדי
נמוך מדי
אנונימי
אצלי בכיתה לפחות רוב הבנים מעדיפים את הנמוכות...
^^
על מה מינוס? על הכנות? היא שאלה, אני עונה, בלי צביעות.
על מה מינוס? על הכנות? היא שאלה, אני עונה, בלי צביעות.
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודעת מי שם מינוס אני לא שמתי
לא יודעת מי שם מינוס אני לא שמתי
אנונימית
חחח כא לא בא אלייך בטענות