10 תשובות
מעלה
נמוכות זה חמוד לפי דעתי
רב הבנים מעדיפים נמוכות..
אנונימית
לא מעלה ולא מוריד.
נגיד ידיד שלי 1.76 והוא רצה לצאת עם מישהי שהיא 1.46 , אבל הוא פסל אותה בגלל הגובה ...תלוי בבן אדם
מוריד
עדיף 1.60 ככה שזה נמוך לא מדי
אנונימי
מעלה , נמוכות זה יפה
מוריד
נמוך מדי
אנונימי
אצלי בכיתה לפחות רוב הבנים מעדיפים את הנמוכות...
^^
על מה מינוס? על הכנות? היא שאלה, אני עונה, בלי צביעות.
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודעת מי שם מינוס אני לא שמתי
אנונימית
חחח כא לא בא אלייך בטענות