5 תשובות
לא לשלוח כלום.
אם הוא לא רוצה ולא מוכן לזוגיות אז זה לא צריך לקרות כרגע.. אין לך מה להילחם אם הוא לא רוצה ומוכן..
תמשיכי הלאה
אם הוא לא רוצה ולא מוכן לזוגיות אז זה לא צריך לקרות כרגע.. אין לך מה להילחם אם הוא לא רוצה ומוכן..
תמשיכי הלאה
שואל השאלה:
ואם הוא ישלח הודעה פתאום אחרי כמה זמן פשוט לא לענות?
כי גם פעם שעברה הוא שלח לי את ההודעה ובגדול תמיד הוא זה ששולח את ההודעות ולא אני עם כמה שקשה לי אני מתאפקת .
וכאילו הוא שואל אם התגעגעתי אליו וזה ומשגע אותי
ואם הוא ישלח הודעה פתאום אחרי כמה זמן פשוט לא לענות?
כי גם פעם שעברה הוא שלח לי את ההודעה ובגדול תמיד הוא זה ששולח את ההודעות ולא אני עם כמה שקשה לי אני מתאפקת .
וכאילו הוא שואל אם התגעגעתי אליו וזה ומשגע אותי
אנונימית
זה כבר נתון להרגשה שלך
אני לא חושבת שיעשה לך טוב להיות איתו בקשר אם הוא לא רוצה זוגיות. את סתם תתאהבי יותר ותיפגעי יותר. אבל זה באמת נתון לשיקול דעתך, לדעתי לפעמים עדיף לקחת צעד אחורה פיזית כדי שיגיע גם צעד אחורה רגשית..
אני לא חושבת שיעשה לך טוב להיות איתו בקשר אם הוא לא רוצה זוגיות. את סתם תתאהבי יותר ותיפגעי יותר. אבל זה באמת נתון לשיקול דעתך, לדעתי לפעמים עדיף לקחת צעד אחורה פיזית כדי שיגיע גם צעד אחורה רגשית..
שואל השאלה:
יש לי רגש מסויים אליו
אומנם לא התאהבתי בו אבל אנחנו מכירים מלא זמן .
אבל כן את צודקת עדיף לי אולי כבר לנתק קשר באמת יעזור לי .
ונגיד אם הוא ישלח לי הודעה כדאי להתעלם או להגיד לו אין טעם שנדבר ?
יש לי רגש מסויים אליו
אומנם לא התאהבתי בו אבל אנחנו מכירים מלא זמן .
אבל כן את צודקת עדיף לי אולי כבר לנתק קשר באמת יעזור לי .
ונגיד אם הוא ישלח לי הודעה כדאי להתעלם או להגיד לו אין טעם שנדבר ?
אנונימית
לפי דעתי עדיף לך להתעלם . אולי תיקחי זמן לעצמך להתרחק מאהבות וכאלה
אנונימית
באותו הנושא: