5 תשובות
שואל השאלה:
כן אני יודע אבל זה או לשמוע או לראות שמח או כלום שתאכלס משעמם
כן אני יודע אבל זה או לשמוע או לראות שמח או כלום שתאכלס משעמם
כן כם אני מרגישה עצב.
כזה חנק בגרון מהדמעות
כזה חנק בגרון מהדמעות
גם מרגישה עצבות וגם חבל שהרבה חיילים ואזרחים נפלו רק בגלל שהם ניסו להגן על המדינה
שואל השאלה:
קקטוסית זה לא העניין אני מתכוון שאני מרגיש עצוב כי אני חושב שאני לא מכבד
קקטוסית זה לא העניין אני מתכוון שאני מרגיש עצוב כי אני חושב שאני לא מכבד
אז תחשוב שאתה מכבד ותכבד.