5 תשובות
לא יודע מתביישים מתפדחים
מתביישים לא רוצים שידעו מי הם
לא כולם.
חלק מרגישים חוסר ביטחון וביישנות להגיב או לשאול חלק מהדברים
חלק מרגישים חוסר ביטחון וביישנות להגיב או לשאול חלק מהדברים
כי יש אנשים שאני מדבר איתם ואני לא רוצה שהם ידעו לפעמים מה אני כותב.
לא רוצים שיזהו
אנונימית
באותו הנושא: