7 תשובות
שלג
שלג
שלג יותר כיף
חוטים פחות מלכלך
חוטים פחות מלכלך
שלג ברור
שלג זה יותר כיף וחוטים זה פחות
ספריי שלג הוא כזה נגיד אף הוא נכנס לך לאף אז את מת או לפה או לעיניים
בקשר לספריי חוטים הוא מסרטן, וממש ממש מלכלך,ומשאיר צבע על העור,
אבל בתכלס כל שנה אני קונה שלג כי זה פחות מסוכן וכבר עדיף, גם הוא נשאר יותר זמן
בקשר לספריי חוטים הוא מסרטן, וממש ממש מלכלך,ומשאיר צבע על העור,
אבל בתכלס כל שנה אני קונה שלג כי זה פחות מסוכן וכבר עדיף, גם הוא נשאר יותר זמן
שניהם כיפים לא יודעתת
באותו הנושא: