20 תשובות
לא
לפעמים
חחח כן
לא
לא.
פעם אולי הייתי מסכימה, אבל ברגע שמוצאים חברים אמיתיים מבינה כמה זה לא בולשיט.
פעם אולי הייתי מסכימה, אבל ברגע שמוצאים חברים אמיתיים מבינה כמה זה לא בולשיט.
כו
שואל השאלה:
ככל שיש לך יותר חברים את נהיית יותר תלויה בהם, תמיד תחפשי מישהו לבלות איתו או מישהו לדבר איתו, מישהו שיעודד אותך ויגיד עד כמה את טובה, או מישהו שינחם אותך.
הדברים האלה הופכים אותך לתלויה באחרים, אני לא צריך מישהו שינחם אותי, אני מתמודד עם העובדות כמו שהן, אני לא צריך אנשים שיעודדו אותי ויגידו כמה אני טוב, אני מחליט עד כמה אני טוב ורק אני מעודד את עצמי כי רק אני חש את העבודה הקשה ולא האחרים
ככל שיש לך יותר חברים את נהיית יותר תלויה בהם, תמיד תחפשי מישהו לבלות איתו או מישהו לדבר איתו, מישהו שיעודד אותך ויגיד עד כמה את טובה, או מישהו שינחם אותך.
הדברים האלה הופכים אותך לתלויה באחרים, אני לא צריך מישהו שינחם אותי, אני מתמודד עם העובדות כמו שהן, אני לא צריך אנשים שיעודדו אותי ויגידו כמה אני טוב, אני מחליט עד כמה אני טוב ורק אני מעודד את עצמי כי רק אני חש את העבודה הקשה ולא האחרים
אנונימי
את ממש לא צודקת. את כן צריכה את הפידבק הזה מאנשים אחרים- כלומר מחברים שלך. את כן צריכה חברים בשביל לדבר עם מישהו, שיתמכו בך, שיעזרו לך, שיצחקו איתך. זה לא כיף העובדה הזאת שאת צריכה אותם בשביל להיות מאושרת יותר כי אז את כן די תלויה בהם, אבל חברים זה לא בולשיט.
אתה אולי יכול להגיד לעצמך כמה אתה ככה וככה אבל זה לא אותו דבר כמו שחברים יגידו לך דברים- לפעמים יש דברים שהם רואים ואתה לא.
אתה אולי יכול להגיד לעצמך כמה אתה ככה וככה אבל זה לא אותו דבר כמו שחברים יגידו לך דברים- לפעמים יש דברים שהם רואים ואתה לא.
אתה*
שואל השאלה:
חחח אני לא צריך תמיכה, הכל בא מעצמי, כי אם אני אשען אל החברים שלי, והם יתמכו בי ויעזרו לי, יום אחד הם יכולים להעלם וזה יפיל אותי, כי הם היו הקורות תמיכה שלי, לכן אני מעדיף שהכל יבוא מעצמי
חחח אני לא צריך תמיכה, הכל בא מעצמי, כי אם אני אשען אל החברים שלי, והם יתמכו בי ויעזרו לי, יום אחד הם יכולים להעלם וזה יפיל אותי, כי הם היו הקורות תמיכה שלי, לכן אני מעדיף שהכל יבוא מעצמי
אנונימי
תעשה מה שאתה חושב... אני חושבת שצריך חברים, ואתה כנראה ישר רואה כמה הם יפילו אותך. זה טוב לתמוך בעצמך ולדאוג לעצמך אבל זה נשמע חרא לעשות הכל לבד מעצמך
שואל השאלה:
ככה האנשים הגדולים הגיחו לעולם, היטלר, מארק צוקרברג ועוד מלא אנשים
ככה האנשים הגדולים הגיחו לעולם, היטלר, מארק צוקרברג ועוד מלא אנשים
אנונימי
האנשים הגדולים? היטלר? חוסר לב?
נשמע לי קצת מטומטם.
נשמע לי קצת מטומטם.
שואל השאלה:
תתעלמי ממה שהוא העשה, הוא היה בשפל המדרגה והצליח להסיט מדינה
ומה אם מארק?
תתעלמי ממה שהוא העשה, הוא היה בשפל המדרגה והצליח להסיט מדינה
ומה אם מארק?
אנונימי
אני מבינה מה שאתה אומר. אבל אתה בשפל מדרגה? ומארק בסדר אחלה סבבה לו, אבל נשמע שאתה מנסה להיות תלוי בעצמך בלבד ולא מוכן לקבל שום דבר מהסביבה כי אתה פשוט מפחד להיקשר עם אנשים כאילו מה הם יעשו לך. זה טוב לעודד את עצמך ולדעת שאתה יכול בעצמך, אבל יופי אחרי שאתה משיג את המטרה שלך מה אז? אתה לבד.
אני מסכימה חלקית - תלוי באיזה רגעים...
בנות זה בולשיט...שונאת בנות
מסכימה.
תמיד גורם לסכסוכים.. ולדברין שאין ממש כוח אילהם כמו מריבות
תמיד גורם לסכסוכים.. ולדברין שאין ממש כוח אילהם כמו מריבות
לא, פשוט צריך לדעת למי לקרוא חבר
ישלי 2 חברות ילדות מה רע בזה?
ישלי 2 חברות ילדות מה רע בזה?
באותו הנושא: