11 תשובות
יאפ
מאווד
מאווד
פחות
כן:)
עם קןטג' הכל טעים
לא
ואו לא זה מבחיל אותי ויש לי פוביה מזה נראלי -,- אני מפחדת לראות אפרסמונים זה מחריד אותי
וואי וואי איזו דודא
שונאת
לא ממש
סבא שלי היה אומר שאפרסמון עושה טמטום
זה מסביר למה אני אוהבת אפרסמון
זה מסביר למה אני אוהבת אפרסמון
חח כן זה מתוק וטעים
באותו הנושא: