6 תשובות
בעד זה מעניק אושר לילדים והם מפסיקים לחשוב למה הם שם
בעד לגמרי , הם עושים עבודת קודש
יש לי ממש פחד מליצנים מאז שאני קטנה ואם היו מביאים לי אחד כזה הייתי מתה *>*
בלי קשר יש כאלה שזה כן משמח אותם, כל עוד יש משהו אפילו קטן ביותר שיכול לשמח ילד ולעלות חיוך לבן אדם, למה לא?
בלי קשר יש כאלה שזה כן משמח אותם, כל עוד יש משהו אפילו קטן ביותר שיכול לשמח ילד ולעלות חיוך לבן אדם, למה לא?
בטח שבעד אני נמצאת במשהו שקשור לרופאים אין לי איך להסביר ואמרו לנו שליצנים לא רק משמחים ילדים ואנשים מבוגרים הם אפילו יכולים להצליח חיים.. זה סיפור ארוך מה שאמרו לנו אבל בקיצור אני ממש בעד וזה מאוד עוזר לא רק בשביל לשמח גם בשביל להציל חיים
*להציל
בעד. זה מעודד מאוד
באותו הנושא: