7 תשובות
אני בכיתה ז הפיצו עליי שמועות שאני לסבית (סיפור ארוך ושמועות לא נכונות) ומאז הבנות שהפיצו את זה כל הזמן, צחקו עליי והבנים לא היו מוכנים לדבר איתי בכלל (גם הבנים של הכיתה וגם של השכבה) כאילו אני איזה מחלה.
מאז עברתי עיר ובית ספר אבל הצלקת עדיין נשארה
שואל השאלה:
אני ברוך השם לא עברתי . אבל יכולה להבין אותכן /כם
אני.ועדיין עוברת.נמאס מזה ):
אם זה חשוב לך תכתבי לי בפרטי אבל את לא חייבת...לבחירתך
אני כן.. ביסודי
אני... החברה הכי טובה שלי עשתה עליי חרם עם כמעט כל הכיתה. עדיין אין לי מושג אפילו למה
היי
(:
מזל שיש את מועדון המנודים של סטיפס
(: