7 תשובות
שואל השאלה:
האמת שיש חלק טובות אבל יותר מצחיק שאישה מנסה לקטול את זה והיא לא מצליחה xd
חחח זה כבר תלוי.
מעולה
אני לא לוקחת לב. חלקן אפילו מצחיקות אותי
בדיחות.
אלה שטובות אני ברצפה מהן ואלה שלא אז אני פשוט לא צוחקת...זהו.

דווקא אחלה בדיחותxd
(אני אישה).
מטופש
יש חלק שאני ממש אוהבת, יש חלק שמעצבנות אותי.