7 תשובות
כן ערני מאוד אפילו חח
מקרה??
מספיק ערנית כדי לא להצליח לישון כבר שעות
אני כאןן מנסה להירדם מסיוט. ואו הייתי בטרם ביום העצמאות שנה שעברה, בלילה עם כל החגיגות וזה הייתי בטרם עם מרפק שבור. הצלחתי לשבור את המרפק.
אני ערה.
אני ערה חיח
מה קרה שאת בטרם ?
תרגישי טוב
אני ערה מוזמנת לפרטי עם בא לך