5 תשובות
בערך כמוך
את רצינית? נפרדת ממנו
שום שיכור ושום נעליים -לא שולט בעצמך? אל תשתה.
זה ממש לא תרוץ, סתם רצה לפלרטט
לא חושבת שעשית בשכל והייתי מפסיקה לדבר איתו
אבל זה לא נחשב לבגידה בכל זאץ
שום שיכור ושום נעליים -לא שולט בעצמך? אל תשתה.
זה ממש לא תרוץ, סתם רצה לפלרטט
לא חושבת שעשית בשכל והייתי מפסיקה לדבר איתו
אבל זה לא נחשב לבגידה בכל זאץ
אני חושבת שזה נקרא בגידה אבל הייתי עושה כמוך
שואל השאלה:
לא יודעת בא לי לתת לו הזדמנות אחרונה..
אומנם הוא עשה טעות והפעם אני סולחת אבל בפעם הבאה זאת כבר לא תהיה טעות כי מטעויות לומדים ואם הוא לא למד אז כבר לא תהיה עוד מחילה.
נכון, יש מצב שאני עושה טעות שאני סולחת אבל מטעויות לומדים ואני אלמד את הלקח שלי.
בימתיים אני צריכה לנסות לבנות אמון מחדש אבל קיצר ניראה כבר מה יהיה..
בכול מקרה תודה רבה!
לא יודעת בא לי לתת לו הזדמנות אחרונה..
אומנם הוא עשה טעות והפעם אני סולחת אבל בפעם הבאה זאת כבר לא תהיה טעות כי מטעויות לומדים ואם הוא לא למד אז כבר לא תהיה עוד מחילה.
נכון, יש מצב שאני עושה טעות שאני סולחת אבל מטעויות לומדים ואני אלמד את הלקח שלי.
בימתיים אני צריכה לנסות לבנות אמון מחדש אבל קיצר ניראה כבר מה יהיה..
בכול מקרה תודה רבה!
אנונימית
כשאני הייתי עם האקס שלי, שלחתי לבחור שיצאתי איתו בעבר הודעה. סתם הודעה. והאקב שלי נפרד ממני בלי לחשוב פעמיים.
התנצלתי, בכיתי, כעסתי, באתי אליו הביתה, עשיתי הכל. אבל לא הבנתי בכלל למה זה לא בסדר.
עכשיו כמובן שאני מבינה, אבל הפואנטה של הסיפור היא תפעלי כמו האקס שלי ותביני שברגע האמת-לא באמת מבינים את הטעות. רק כשיש זמן ניטרלי לחשוב על זה. לי לקח חודש שלם לבד להבין שזה לא בסדר.
התנצלתי, בכיתי, כעסתי, באתי אליו הביתה, עשיתי הכל. אבל לא הבנתי בכלל למה זה לא בסדר.
עכשיו כמובן שאני מבינה, אבל הפואנטה של הסיפור היא תפעלי כמו האקס שלי ותביני שברגע האמת-לא באמת מבינים את הטעות. רק כשיש זמן ניטרלי לחשוב על זה. לי לקח חודש שלם לבד להבין שזה לא בסדר.
באותו הנושא: