6 תשובות
מדבר
אפילו יותר מדי ._.
אפילו יותר מדי ._.
אנונימית
הצד שמקשיב
מדבר, למרות שאני כל הזמן מנסה להקשיב.
הכוונה לאנשים חדשים כן? אני לא יוצאת לדייטים וכאלה .
אני לא טיפוס דברן , בכלל , בטח שלא עם אנשים חדשים , אז אני מניחה שאני המקשיבה
אני לא טיפוס דברן , בכלל , בטח שלא עם אנשים חדשים , אז אני מניחה שאני המקשיבה
מדבר
יותר מידי...
יותר מידי...
מדברת הרבה אבל מודעת לזה אז שואלת גם שאלות כדי שמי שמדבר איתי יוכל לבטא את עצמו ולא לחשוב שאני אחת כזאת שמדברת רק על עצמי
אנונימית
באותו הנושא: