10 תשובות
גם אני...
כנל :)
אני יוצאת ממש בקטנה - בגרויות
גם אני לא יודע יוצא, לא הקטע שלי
אין עם מי ואין לי מושג לאן אפשר ללכת ואיך נהנים שם לבד, אז לא.
בטוחה שיש עוד כמוך
אני סתם שונאת את יום העצמאות... אבל אצא עדיין כי אני מטומטמת.
גם אני לא יוצאת.
שלום
אנונימית
יןצאת לעבודה
באותו הנושא: