14 תשובות
17 ואני מאוהבת בה
17 ואני ממש אוהבת את מה שהיא מייצגת
13 לא
17, אוהבת את הקול, לא יותר מדי
17. אין לי דעה עליה, לא אוהבת אותה ולא שונאת אותה.
17, לא, היא קרינג'ית ואוברייטד.
17
ולא
היא מעצבנת אותי
ולא
היא מעצבנת אותי
ניראלי שבילי בת 17
17
אני אוהבת אותה אבל לא יותר מזה.. אני לא מבינה את כל ההייפ עליה.. אני שונאת להגיד את זה, אבל אני חושבת שהיא ממש אוברייטד
אני אוהבת אותה אבל לא יותר מזה.. אני לא מבינה את כל ההייפ עליה.. אני שונאת להגיד את זה, אבל אני חושבת שהיא ממש אוברייטד
17 ואני ממש אוהבת אותהה
17, ב18.12 היא תהיה בת 18 ואני מאוהבת בה
17 וכן כפרה שלי בילי
שואל השאלה:
היא ממש מגניבה לפי דעתי , יש לה גם קול יפה
^ התכוונתי מבחינת שירה לא חשבתי באמת שמישהו מכיר אותה באמת פה
היא ממש מגניבה לפי דעתי , יש לה גם קול יפה
^ התכוונתי מבחינת שירה לא חשבתי באמת שמישהו מכיר אותה באמת פה
אנונימית
למה שאני יאהב מישהי זרה
אנונימית
באותו הנושא: