14 תשובות
17 ואני מאוהבת בה
17 ואני ממש אוהבת את מה שהיא מייצגת
17, אוהבת את הקול, לא יותר מדי
17. אין לי דעה עליה, לא אוהבת אותה ולא שונאת אותה.
17, לא, היא קרינג'ית ואוברייטד.
17
ולא
היא מעצבנת אותי
ניראלי שבילי בת 17
17
אני אוהבת אותה אבל לא יותר מזה.. אני לא מבינה את כל ההייפ עליה.. אני שונאת להגיד את זה, אבל אני חושבת שהיא ממש אוברייטד
17 וכן כפרה שלי בילי
17, ב18.12 היא תהיה בת 18 ואני מאוהבת בה
שואל השאלה:
היא ממש מגניבה לפי דעתי , יש לה גם קול יפה
^ התכוונתי מבחינת שירה לא חשבתי באמת שמישהו מכיר אותה באמת פה
אנונימית
למה שאני יאהב מישהי זרה
אנונימית
17 ואני ממש אוהבת אותהה