4 תשובות
כמעט ירו באחותי ואני הייתי איתה
אנונימית
היה לי פעם התקף שיתוק בשרירים, נכנסתי לחרדות כי לא יכולתי לזוז וחשבתי שהנה אני מת
אנונימי
ניסיתי להיגמל מכדורים כלשהם וזה הרגיש כמו גמילה מהרואין והביא אותי לבית חולים. התחושה הכי נוראית ומפחידה שהרגשתי בחיים שלי
אני בטוח שיש כלכך הרבה אנשים שהיו רוצים לענות על השאלה הזאת... אבל הם לא יכולים, וזה לא כי אין להם סטיפס...