3 תשובות
תחשבי עם עצמך מה את מרגישה. ואת תדעי את התשובה.
אל תרוצי ותרשמי לו על זה זה עלול לפגוע בו מאוד במיוחד כשהוא אוהב אותך.
למה הפסקתם לדבר?? יש לך רגשות אליו או רגשות אל הבחור השני? את לא יכולה לעבור מגבר לגבר ולשחק ביניהם את צריכה לחשוב מה את רוצה מעצמך אם את לא בקטע שלו יותר אז תלכי על הגבר השני אבל זה לא אומר שאת צריכה לנתק קשר עם הקודם וגן תחשבי על זה שלא סתם הייתם בקטע חצי שנה , היה פה משהו וזה שהגיע מישהו חדש לא אמור להרוס הכל.
שואל השאלה:
ברור , שלא תחשבו שבגלל שהגיע מישהו חדש הפסקתי עם השני זה נפסק בגלל תקרית שהייתה ורבנו קצת ופשוט בהדרגה הפסקנו לדבר