התחברות הרשמה

אני רוצה לספר משהו שקרה לי היום בבית ספר עם חברות..

יש לי 2 חברות כביכול "בסטיות" שהן פעם מתייחסות אליי ופעם לא ופעם מתנהגות אליי מגעיל ופעם לא ואני לא מבינה מה לעשות...
רבתי עם אחת מהן והשנייה החליטה שפתאום לא להתייחס אליי כנראה , ואז מה שקרה בהפסקה הן פשוט התחילו לצאת על אחת החברות שלנו בגלל שהיא נפרדה מחבר שלה וזה ממש עצבן אותי וזה משהו שחוזר על עצמו הרבה פעמים הן כל הזמן יוצאות על איזה מישהו או מישהי שלא נראה להן מרכלות ומקללות (אני אישית ילדה שלא מקללת בכלל..)
בקיצור שתיהן לא שמות עליי ומתנהגות אליי צבוע ואני לא יודעת מה לעשות כבר ואמרתי להן את זה יותר מ10 פעמים והן לא משנות את זה..
ניתקתי איתן קשר , אני מרגישה שאני קצת מגזימה עם הסיפור הזה תעזרו לי אני לא יודעת מה לעשות כבר .. זה נכון מה שאני עושה?
6 במאי 2019, 16:07
מה לעשותמוזרסיפוריםכיתה    
2 תשובות
תעשי מה שעושה לך טוב , גם אם זה אומר להיות לבד . אל תחזרי על אותה טעות פעמים .
אנונימית
קרה לי גם ניתקתי קשר ומצאתי חברות יותר טובות ואת לא מגזימה
z
zayn malik my love
באותו הנושא:
יצאתי בסדר? (משהו שקרה בבית ספר)
דחוף קרה לי משהו ממש מוזר בבית ספר
ספרו משהו מעניין שקרה לכם היום ?
ספרו משהו שקרה להם בבית ספר שאמרתם בציניות כזה והצוות של המורים לקח ברצינות מוחלטת
טוב אני חייבת לשתף אתכם במשהו שקרה לי היום בבית ספר,ותגידו מי צודק:
משהו מוזר קרה לי בבית ספר אשמח לשמוע את דעתכם
קרה משהו מאוד מוזר בבית ספר
קרה לכם שהייתם בשירותים בבית ספר ויצא לכם לשמוע אנשים מדברים על איזה משהו?
ספרו על משהו טוב שקרה לכם היום (במידה ו)
קרה לי בבית ספר משהו מוזר, בבקשה תענו אני מתחננת
ספרו משהו הזוי שקרה לכם בבית ספר