2 תשובות
תעשי מה שעושה לך טוב , גם אם זה אומר להיות לבד . אל תחזרי על אותה טעות פעמים .
אנונימית
קרה לי גם ניתקתי קשר ומצאתי חברות יותר טובות ואת לא מגזימה
באותו הנושא: