6 תשובות
מה אכפת לך לעשות בדיקת דם?
זה לא כזה נורא
שואל השאלה:
אכפת לי, יש לי פחד ממחטים טזה כואב לי
אנונימית
מבינה את הפחד של וזה שזה מפחיד וכואב אחר כך, אבל מידיי פעם חייבים לבדוק את זה במיוחד עם יש לך סימנים לחוסר מסויים
שואל השאלה:
אבל הקטע הוא שאני לא חושבת בגלל שזה סימנים לחוסר מסויים... לכולם כמעט יש את זה
אנונימית
מתי בפעם האחרונה עשית בדיקת דם?
את יכולה גם לנסות להרגיע אותה ולהגיד לה שאת אוכלת אוכל עם הרבה ברזל..
שואל השאלה:
לא יודעת לפני איזה שלוש ומשהו שנים
ואמרתי לה
אנונימית