8 תשובות
שיש מלא אנשים חסרי מוח בעולם
שהבעיות שלי הן לא הכי קשות שיש..
שיש אנשים יותר גרועים ממה שחשבתי
להזהר יותר בפרטים שאני מביאה ושמותר לפעמים להבריז מבית ספר
שיש בנים שמנסים להתחיל איתך
אנונימית
שאנשים אוהבים לעשות ספאמים
שיש פדופילים בכל מקום
מסכימה עם אנונימית^