התחברות
הרשמה
עזרה!! :( אני והאקס שלי ידידים ממש טובים (מעל שנה בקשר) פתאום הוא מתנתק בקושי שולח הודעות/ נפגש איתי - אין לו מישהי
וגם לא פגעתי בו או משהו... להמשיך איתו את הקשר או שלשחרר?
6 במאי 2019, 07:44
אקסים
ידידות
2 תשובות
לשחרר
הוא לא רוצה קשר איתך אז פשוט תתרחקי ממנו
ה
המוזרה של הסטיפס
שואל השאלה:
אוקי תודה
אנונימית
באותו הנושא:
אקס של חברה שלי ואני נפגשנו כי אנחנו ידידים ממש טובים....
אני והאקס שלי די ידידים טובים וחבר שלו רוצה לנשק אותי מה אתם אומרים ליזרום?
אני והאקס ידידים ממש טובים עכשיו אבל אני רוצה שנחזור, איך לעשות את זה?
אקסים שהם ידידים טובים עם רגשות חזקים אחד לשני- סביר להניח שיקרה ביניהם משהו?
היי, לפני חודשיים אני והאקס שלי נפרדנו ואז המשכנו להיות ידידים טובים.
פוחדת שהאקס שלי רוצה שתחזור ולא יודעת איך לסרב בעדינות כי אנחנו עדין ידידים טובים
האקס שלי שאנחנו ידידים מאוד טובים רשם לי אני מתגעגע, אני לא מתגעגתע אליו מה לענות?
מה לרשום לאקס שלי בשביל לחזור איתו לקשר של ידידים?
האקס שלי נהיה ידיד שלי יותר נכון אנחנו בקשר לא אמרנו ידידים
בנות, הייתן בקשר טוב עם אמא של חבר/אקס שלכן?
החברה הכי טובה שלי ניתקה איתי קשר זה בסדר שאני והאקס שלה נהייה זוג??