התחברות
הרשמה
בוקר אנשי סטיפס ובשביל השאלה מה שלומכם הבוקר?
6 במאי 2019, 07:14
בוקר
4 תשובות
סבבה ואיתך?
ב
בַּיישָׁנִית שֶׁכָּזֹאת.
שואל השאלה:
מצוין
U
Undertale
סבבה ואיתך?
ק
קופאי
נחמד
M
Made in Heaven
באותו הנושא:
בוקר טוב אנשי סטיפס (: איך אתם מרגישים?
שאלה לי אליכם אנשי סטיפס אם סטיפס לא היה קיים מה היה שונה בחיים שלכם?
שמתי לב שלהרבה אנשים כותבים שיש להם צבע ירוק שיש שאלות כאלה בסטיפס, אנשים...
בוקר טוב אנשי סטיפס, אתם הולכים לביתספר היום?
בוקר קסום ויפה לכל אנשי סטיפס המיוחדים
בוקר טוב אנשי סטיפס ובאיזה שעה אתם מסיימים ללמוד היום?
בשביל אלף שקל הייתם מראים להורים שלכם את כל השאלות והתשובות שכתבתם בסטיפס?
אנשי סטיפס הנחמדים, מה הדגני בוקר האהובים עליכם?
בוקר טוב אנשי סטיפס מה קורה אחים שלי איך היה הבוקר שלכם?
חברה, בשביל מה אתם יותר בסטיפס: בשביל החברים לעט או בשביל השאלות?
בוקר טוב אנשי סטיפס.