17 תשובות
אולי תצליחי ללמוד חצי אם תשקיעי
לא .
נסי לא ללכת למבחן או לבית ספר מחר
גם תהיי עייפה
נסי לא ללכת למבחן או לבית ספר מחר
גם תהיי עייפה
לא, וגם אם תלמדי עכשיו את לא תצליחי לזכור כלום מחר, עדיף שתלכי לישון.
שואל השאלה:
אבל אני לא יודעת כלום ואני חייבת לבוא זה מתכונת
קיצר הלך עליי
אבל אני לא יודעת כלום ואני חייבת לבוא זה מתכונת
קיצר הלך עליי
תקראי מלא סיכומים באינטרנט
את חייבת לנסות לפחות
את חייבת לנסות לפחות
גם לי יש מתכונת מחר למדתי את הרוב אבל צריך לעצור וללכת לישון אחרת גם היגיון לא יעזור לך במבחן
כן, תתחילי
בהצלחה : )
בהצלחה : )
עם הרבה רצון, לאט ובזהירות ישמצב
שואל השאלה:
חחח איזה היגיון יש בתנך ממילא
חחח איזה היגיון יש בתנך ממילא
אל תנסי לחפש הגיון שם, בטח שלא בשעות כאלה
במתכונת שלי בתנך למדתי ממש כמה פרקים בודדים וגם מזה לא זכרתי. קיבלתי בסוף 82 בלי ללמוד.
תנך זה קליל,את תצליחי להוציא אחלה ציון גם בלי ללמוד יותר מידיי.
תנך זה קליל,את תצליחי להוציא אחלה ציון גם בלי ללמוד יותר מידיי.
שואל השאלה:
למדתי רק 4 בינתיים וגם זה אני פשוט עושה שליפים בתנך
למדתי רק 4 בינתיים וגם זה אני פשוט עושה שליפים בתנך
לא הייתי ממליצה לך לעשות שליפים... יכולים לתפוס אותך.
בכל מקרה אם את צריכה עזרה, אני די טובה בתנ"ך אז אני אוכל לעזור
בכל מקרה אם את צריכה עזרה, אני די טובה בתנ"ך אז אני אוכל לעזור
אל תקראי את הפרקים. זה לא ברור וזה בזבוז זמן. ממליצה לך להאזין אליהם באתר "929" ויש שם גם פירושים. וחוץ מזה, לקרוא רק סיכומים. כי זה מובן הרבה יותר
אנונימית
יש בתנך 50 פרקים???
שואל השאלה:
כן ברור קראתי רק סיכומים
נייבי חח כן והרבה יותר
כן ברור קראתי רק סיכומים
נייבי חח כן והרבה יותר
ממש לא. בהצלחה עם זה, היית צריכה להתחיל קודם
אנונימי