2 תשובות
לא קרה לי, אבל את יודעת - זה שאת במערכת יחסים לא אומר שאת עיוורת, קורה שעובר חתיך ואני חושבת לעצמי "וואוו" אבל לא יותר מזה... מקווה שעזרתי במשהו... שיהיה לך בהצלחה :)
נ.ב - תזכירי לעצמך כמה טוב לך עם חבר שלך וכמה את אוהבת אותו - אם זה לא המצב, אולי כדי שתעשי חושבים בינך לבין עצמך...
נ.ב - תזכירי לעצמך כמה טוב לך עם חבר שלך וכמה את אוהבת אותו - אם זה לא המצב, אולי כדי שתעשי חושבים בינך לבין עצמך...
כן, בטח.
כשהייתי עם האקס שלי חשבתי על אחרים שהייתי איתם וחשבתי שאולי היה לי יותר טוב איתם. קרה לי כמעט כל הזמן בזוגיות. בדיעבד הבנתי שזה נבע רק מפחד ממערכות יחסים, לא בגלל האקס שלי.
אם את מדברת על סתם להימשך למישהו נוסף-לגיטימי לגמרי. אנחנו יצורים חברתיים, וכיצורים חברתיים אנחנו שואפים להתרבות כמה שיותר מה שהופך אותנו ליצורים מיניים. אנחנו לא נמשכים רק לאדם אחד, אנחנו נמשכים לכמות של אנשים ששייכים לאותו הסוג. זה סבבה, פשוט תזכרי את הבחירות שלך
כשהייתי עם האקס שלי חשבתי על אחרים שהייתי איתם וחשבתי שאולי היה לי יותר טוב איתם. קרה לי כמעט כל הזמן בזוגיות. בדיעבד הבנתי שזה נבע רק מפחד ממערכות יחסים, לא בגלל האקס שלי.
אם את מדברת על סתם להימשך למישהו נוסף-לגיטימי לגמרי. אנחנו יצורים חברתיים, וכיצורים חברתיים אנחנו שואפים להתרבות כמה שיותר מה שהופך אותנו ליצורים מיניים. אנחנו לא נמשכים רק לאדם אחד, אנחנו נמשכים לכמות של אנשים ששייכים לאותו הסוג. זה סבבה, פשוט תזכרי את הבחירות שלך
באותו הנושא: