3 תשובות
לא חושבת, אבל אולי יש אפשרות להספיג באורז (כמו שעושים עם פלאפון שנפל למים)
יש מצב שזה יעזור להוציא את הנוזלים.
יש מצב שזה יעזור להוציא את הנוזלים.
בעיקרון צריך לפתוח את זה לספוג את המים.
את יכולה לנסות לבד עם קצת צמר גפן אבל זה לא כלכך מומלץ. יכולה גם ללכת למידה כזו ובשנייה יתקנו לך - אם זה מישהו שאת מכירה וזה יעשה לך את זה בחינם בוודאות - לא יודעת אם בתכלס יקחו על זה כסך או לא כי זה שטויות אבל idk .. .
בקיצור - אם שה לא אוזניות של אפל, פשוט תיקני חדשות ב20 שקל
את יכולה לנסות לבד עם קצת צמר גפן אבל זה לא כלכך מומלץ. יכולה גם ללכת למידה כזו ובשנייה יתקנו לך - אם זה מישהו שאת מכירה וזה יעשה לך את זה בחינם בוודאות - לא יודעת אם בתכלס יקחו על זה כסך או לא כי זה שטויות אבל idk .. .
בקיצור - אם שה לא אוזניות של אפל, פשוט תיקני חדשות ב20 שקל
זאת הזדמנות לבדוק עם כל הסיפור הזה עם האורז באמת עובד
באותו הנושא: