התחברות
הרשמה
למה יש הזעקות? אני לגמרי מנותקת מהחדשות ומהכל ולא הבנתי מה יש לתושבי הדרום, מישהו שיכול להסביר לי מה הולך וזה?
5 במאי 2019, 21:00
דרום
איזור הדרום
דרום הארץ
תשובה אחת
שואל השאלה:
למה עזה מפציצים אם עזה סוג של חלק מישראל?
אנונימית
באותו הנושא:
מי פה בצפון ויש לו הזעקות?
יש הזעקה מיוחדת לפצצת אטום?
אני רוצה שנה הבאה שלא יראו בי יותר חנונית, שונה , מנותקת..?
תקשיבו אני בחול ואני מרגישה כאילו אני מנותקת לגמרי
אין לי אינסטגרם או סנאפצ'אט זה אומר שאני מנותקת מהעולם?
יש הזעקה לפני רעידת אדמה או שזה בא בבום?
ישש עוד הפעם הזעקות וטילים. איזה כיף הא? אתם שמחים?
איפה יש רקטות/הזעקות?
מה שמעתי שהתחילו הזעקות בדרום.. זה נכון?
היו עוד הזעקות מאז אתמול?
עם תיהיה הזעקה בזמן הבגרות מה יעשו?