4 תשובות
היסטרית,
אני גם פחות או יותר תושבת דרום - צריך להשאר אופטימים כל עוד זה אפשרי.
לא תשמרו על עצמכם
אל תלחצי ,יש מרחבים מוגנים ,צה"ל שומרים עליכם ועלינו .. אנחנו איתכם ,תהיי חזקה יהיה בסדר
אני לא מהדרום
אבל את בהחלט היסטרית, בלי לשפוט
יהיה טוב, תרגעי, הכל בסדר