8 תשובות
מקווה שלא
אולי
לדעתי רוב הסיכויים שכן.
כי לא ינסו להרגיע שוב את המצב לשבוע שבועיים כבר רואים שזה לא מתפתח לשום מקום טוב, ולכן יש שני אפשרויות:
או שיעשו הסכם רציני שיחזיק להרבה זמן, או שיכנסו למבצע רציני. וכמו שזה נראה עכשיו האפשרות השניה יותר ריאלית.
יש לי הרגשה שכן
לעע
לא
לביבי אין כוח וגם יש אירוויזיון ויום העצמאות
היה כבר לפני כמה חודשים מקרים כאלה, עוד מעט יהיה הפסקת אש
אנונימית
יש מצב. לא בטוח בכלל