2 תשובות
תעסיקי את עצמך תעשי דברים שאת אוהבת. ברגע שתשמעי את האזעקה תלכי לממד ותנשמי עמוק הכל יהיה בסדר.
אני במצב שלך בול , לבד בבית בלי ממד בבית רק בבניין כשיהיה אזעקה את רצה פשוט לממד למטה זה לא מפחיד כי כל השכנים באים והם ממציאים מן בדיחות כאלה ואתם צוחקים כזה יהיה בסדרר אין לך מה לפחד