התחברות הרשמה

אני מהצפון, אבל ממש חוששת ולא נרדמת מהמצב בדרום.

קשה לי לישון בידיעה שחיילים נלחמים ומסכנים חייהם ואלפי-מליוני אנשים בדרום ושפלה ערים בגלל אזעקות צבע אדום. יש לי מבחן מחר בבוקר ואני אוכלת סרטים על כל המשפחה שלי והחברים שלי שבדרום, כל האזרחים התמימים שערים
מה עושים עם המצב המחריד הזה?
5 במאי 2019, 03:06
המצב הבטחוני    
תשובה אחת
תגידי תודה, אני לא נרדמת כי אני מפחדת ואני מהשפלה ושומעת את הבומים והאזעקות ובכל זאת ישלי בית ספר
אנונימית
באותו הנושא:
אתם מהצפון דרום או מרכז?
אתם מהצפון\מרכז\דרום?
מאיפה אתם?(מהצפון, מרכז ודרום)
מה הקטע של אנשים להגיד פה שהם מהצפון מרכז או דרום חח
למה בדרום הארץ הגזענות יותר מהצפון?
אם אני כתלמיד מהמרכז נוסע לטיולים שנתיים בצפון או בדרום, אז תלמידים מהצפון והדרום נוסעים לתל אביב לטיולים שנתיים?
אתם מפחדים מהמצב בדרום? פה תמיד לתמיכה ❤
מה המצב בדרום עכשיו?
מה המצב בדרום?
מה המצב בדרום?
אני לא יודעת למה אבל אני מהצפון (קריות) ואני דואגת מהמצב הבטחוני... אני צריכה לפחד?