10 תשובות
תדברי איתי על זה אולי היא לרגע כעסה כלכך שזה מה שיצא לה בלי שהיא התכוונה
להגיד לה שזה פוגע מה שהיא אמרה לך
איזו. אמא. חרא. אני כל כך מצטערת, אני יודעת איך הערות על המראה מרגישות כשאת באמצע תהליך של קבלה עצמית. תנסי להשאר חזקה ולהזכיר לעצמך את התכונות הטובות שבך. זה שהיא אמא שלך לא הופך את מה שהיא אמרה לפחות נורא, ויש לך את הזכות לכעוס עליה
תגידי לה שכל הגנים ממנה
אני כל כך מצטערת לשמוע.. אני גם הביטחון העצמי שלי גם ככה בריצפה והצליחו להוריד לי אותו יותר אנשים שקרובים אליי.
תגידי לה שזה לא לעניין היא ככה פוגעת בך. אפילו שהיא כועסת זה לא תירוץ
מוזמנת לדבר מתי שתרצי(:
תגידי לה שזה לא לעניין היא ככה פוגעת בך. אפילו שהיא כועסת זה לא תירוץ
מוזמנת לדבר מתי שתרצי(:
נמשכת לאקסים-
שברת(:
שברת(:
אנונימית
אמא רעהה
אבל רציני רגע,בטח היא אמרה את זה מתוך עצבים אני יודעת שזה קשה כשזה בא מבנאדם קרוב אבל תנסי לא לקחת ללב כי לדעתי זה נטו מכעס ועצבים
תתני לה להירגע ותרגעי גם את תלכי לדבר עם אבא שלך ואז תלכי תדברי איתה ותגידי לה שנפגעת היא לא התכוונה זה מתוך עצבני תתני לה להירגע ומותר לך ללכת לחדר לבכות תוציאי לבכות זה בריא
קודם כל תתעודדי, יופי זה עניין סובייקטיבי ולכל אחד יש יופי מיוחד.
תגידי לה שבתור הבת שלה, את ציפית ממנה ליותר. שהיא נגעה לך בדיוק בנקודה רגישה ואמהות אמרות לתמוך בבנות שלהם ולעודד אותן לאהוב את עצמן. וגם אם היא כעסה באותו הרגע, היא ממש אכזבה אותך. תגידי לה שבפעם הבאה את לא תשתפי אותה בנושאים רגישים שקשורים אלייך אם את יודעת שככה היא תשתמש בהם בעתיד, ובלי שום קשר את תמיד יכולה לומר לה שהגנים באו ממנה : )
תגידי לה שבתור הבת שלה, את ציפית ממנה ליותר. שהיא נגעה לך בדיוק בנקודה רגישה ואמהות אמרות לתמוך בבנות שלהם ולעודד אותן לאהוב את עצמן. וגם אם היא כעסה באותו הרגע, היא ממש אכזבה אותך. תגידי לה שבפעם הבאה את לא תשתפי אותה בנושאים רגישים שקשורים אלייך אם את יודעת שככה היא תשתמש בהם בעתיד, ובלי שום קשר את תמיד יכולה לומר לה שהגנים באו ממנה : )