57 תשובות
כי הם גייז שרוצים להיות בנות
bts - bad transgender singers ;)
אנונימי
אני לא שונאת, פשוט לא מתחברת למוזיקה שלהם..
אבל את הפאנדום אני שונאת
אבל את הפאנדום אני שונאת
אני לא שונאת את הbts
אני פשוט לא מתחברת לסגנון המוזיקה הזאת.
אני פשוט לא מתחברת לסגנון המוזיקה הזאת.
הם כולם נראים אותו דבר בדיוק
וואי ממש אותו דבר איזה קטע
חסרי כישרון
שנאה זו מילה גדולה, הם לא הטעם שלי במוזיקה.
ובכלל לא אוהב את האנטישמיות שיש בהם, סטאן לונה.
ובכלל לא אוהב את האנטישמיות שיש בהם, סטאן לונה.
קישורים מצורפים:
כי הם אנטישמים.
איך אפשר לאהוב מישהו ששונא אותך בגלל הדת שלך?
איך אפשר לאהוב מישהו ששונא אותך בגלל הדת שלך?
אנונימית
לא שונאת אותם, פשוט המוזיקה שלהם נהייתה פחות טובה מפעם, הם אנטישמים כמו שמיילי אמר מעליי^ והם ממש השתנו בכל צורה שהיא.
סטאן לונה
סטאן לונה
רק אותי הדבר היחיד שמעניין הוא איך היא פחות מיום באתר וכבר הגיעה לחמות?
ולשאלה, אני אישית לא שונאת אותם, פשוט פחות מתחברת לkpop
ולשאלה, אני אישית לא שונאת אותם, פשוט פחות מתחברת לkpop
יש לך תרתי משמע קישור.... לחצת עליו?^
אנונימי
האתר חסום לי משום מה..
פירסמתי קישור.. הנה שוב.
את יכולה גם לחפש בגוגל דברים יעלה לך לבד, הם לא הסתירו את זה יש על זה מלא כתבות.
את יכולה גם לחפש בגוגל דברים יעלה לך לבד, הם לא הסתירו את זה יש על זה מלא כתבות.
קישורים מצורפים:
אני גם לא מבינה את זה .. לא שמעו שיר אחד והחליטו ששונאים אותם
לא שונאת
פשוט לא מתחברת למוזיקה שלהם
פשוט לא מתחברת למוזיקה שלהם
כי אנשים מחפשים את הרע אני באמת לא מבינה את הקטע
ביטיאס אנשים מדהימים ולא מגיעה להם כל השנאה הזאת ועל מה? על כלום
אנשים רק מחפשים סיבות להייט וזה ממש דפוק כלכך קשה לראות אנשים טובים שמצליחים?
הם עברו כלכך הרבה, המון משברים והמון דמעות
די לשפוט בלי להכיר אותם
ביטיאס לא מתייחסים לכל ההייטרים האלה אתם יכולים לשנוא אותם על כלום עד מחר המעריצים סופגים אתזה וימשיכו לספוג כי תמיד יהיו אנשים שיעצבנו בכוונה כבר למדנו לחיות עם זה
כבר אין לי כוח להילחם עם כל ההייטרים ולרשום להם מגילות כי שום דבר לא נכנס להם למוח אבל הם ככ חשובים לי אז לראות משהו של שנאה עליהם אוכל אותי מבפנים ואני חייבת להגיב :)))))))))))
ובקשר ל"אנטישמיות"
הם לא אנטישמיים אין להם שום דעה פוליטית אז די להוכיח דברים על סמך כלום, עדיף שתקראו לפני שאתם מביעים דעה
ביטיאס אנשים מדהימים ולא מגיעה להם כל השנאה הזאת ועל מה? על כלום
אנשים רק מחפשים סיבות להייט וזה ממש דפוק כלכך קשה לראות אנשים טובים שמצליחים?
הם עברו כלכך הרבה, המון משברים והמון דמעות
די לשפוט בלי להכיר אותם
ביטיאס לא מתייחסים לכל ההייטרים האלה אתם יכולים לשנוא אותם על כלום עד מחר המעריצים סופגים אתזה וימשיכו לספוג כי תמיד יהיו אנשים שיעצבנו בכוונה כבר למדנו לחיות עם זה
כבר אין לי כוח להילחם עם כל ההייטרים ולרשום להם מגילות כי שום דבר לא נכנס להם למוח אבל הם ככ חשובים לי אז לראות משהו של שנאה עליהם אוכל אותי מבפנים ואני חייבת להגיב :)))))))))))
ובקשר ל"אנטישמיות"
הם לא אנטישמיים אין להם שום דעה פוליטית אז די להוכיח דברים על סמך כלום, עדיף שתקראו לפני שאתם מביעים דעה
לא מבינה את כל האנשים שאומרים "כי הם גייז" הם לא התוודו על כלום אבל גם אם כן, הנטייה המינית שלהם גורמת לכם לשנוא אותם? גזענות בשיאה.לא לשפוט לפני שאתם באמת יודעים מה זאת הלהקה ומהם המסרים המדהימים שהם מעבירים דרך המוזיקה שלהם
הם קרינג'ים
אנונימית
^infires man לא כולם הייטרים רבאק.
אני פשוט לא אוהבת את המוזיקה, זהו.
זכותו של כל אדם לא לאהוב אמנות של מישהו או את האופי שלו או לא להתחבר לדעות שלו. לא כולם חייבים להיות פאנפיפול מתלהבים שרוצים להתחתן איתם.
אני פשוט לא אוהבת את המוזיקה, זהו.
זכותו של כל אדם לא לאהוב אמנות של מישהו או את האופי שלו או לא להתחבר לדעות שלו. לא כולם חייבים להיות פאנפיפול מתלהבים שרוצים להתחתן איתם.
אמרו לי שאחד מהם גדל בישראל איך הם אנטישמים?? אני בשוק.. וזאת ששלחה קישור לא הבנתי משם כלום
אנונימית
אליס בוונדרלנד
לא דיברתי על מי שלא אוהב את המוזיקה...
דיברתי על הייטרים.
לא הזכרתי שום דבר על מי שלא מתחבר למוזיקה
אמרתי שיש לי בעיה עם אנשים ששונאים סתם על סמך כלום
לא דיברתי על מי שלא אוהב את המוזיקה...
דיברתי על הייטרים.
לא הזכרתי שום דבר על מי שלא מתחבר למוזיקה
אמרתי שיש לי בעיה עם אנשים ששונאים סתם על סמך כלום
^ ממש לא???
צאנג'קיון מmonsta x גדל בארץ. הוא גדל בירושלים עד גיל 5. לא מישהו מbts.
אל תתבלבלי.
צאנג'קיון מmonsta x גדל בארץ. הוא גדל בירושלים עד גיל 5. לא מישהו מbts.
אל תתבלבלי.
^ הןא לא מהלהקה הזאת...
זה מישהו ממונסטה אקס שגר בישראל פעם
זה מישהו ממונסטה אקס שגר בישראל פעם
הם אנטישמים
אני ספציפית לא אוהבת את המוזיקה שלהם אבל אני לא כל כך מתעניינת בהם
infires man לקרוא מה?
את הדגלים בהשראת נאציזם?
כובע עם סמל נאצי?
תמונות באנדרטת שואה?
פסל פלסטין?
הציור המפורסם של בנקסי עם המחבל ובקבוק הפרחים?
מה יש לקרוא תגיד לי, זה עיוורות.
את הדגלים בהשראת נאציזם?
כובע עם סמל נאצי?
תמונות באנדרטת שואה?
פסל פלסטין?
הציור המפורסם של בנקסי עם המחבל ובקבוק הפרחים?
מה יש לקרוא תגיד לי, זה עיוורות.
קישורים מצורפים:
מאיפה הבאתם אתזה שהם אנטישמים
הם שונאים אותנו וזה ידוע. תפסיקו להגן על אנשים ששונאים אותכם.
הם לא היו עושים את זה בשבילכם.
הם לא היו עושים את זה בשבילכם.
אנונימית
לא מגנה על אף אחד, רק רוצה להבין מאיפה הבאתם אתזה
לא קשור לשנאת חינם ולא שונאת אותם בכלל
פשוט לא אוהבת את איך שהם שרים
הם שרים לא יפה לדעתי
(מה גם שהם אנטישמים ממש-זה. מה שקראתי ושמעתי)
הגיע הזמן שוואן דיירקשן יחזרו
פשוט לא אוהבת את איך שהם שרים
הם שרים לא יפה לדעתי
(מה גם שהם אנטישמים ממש-זה. מה שקראתי ושמעתי)
הגיע הזמן שוואן דיירקשן יחזרו
לפני כמה שנים הם עשו צילומים בבית קברות של יהודים שהיו בשואה וrm הצטלם עם כובע שהיה עליו סימן של הנאצים.
יש עוד כמה תקריות אנטישמיות שלהם. תפתחו גוגל תבדקו למי שקשה לו להאמין לא כזה קשה.
יש עוד כמה תקריות אנטישמיות שלהם. תפתחו גוגל תבדקו למי שקשה לו להאמין לא כזה קשה.
אנונימית
יאו הקישור למעלה.. לא ידעתי שהם אנטישמים ככה.. ואוו..
אנונימי
miley
החברה שלהם קבעה את כל זה
הם לא קשורים בכלל לכלום
הם לא יכולים להשפיע על שום דבר גם אם ינסו ויסרבו זה יסתכם בכך שיעיפו אותם
וביג היט הרי בחרו איפה לצלם
וביג היט הם אלה שפרסמו מכתב סליחה ונאמגון התנצל באופן אישי על כל זה..
ובקשר לפסל
הפסל מדבר על שלום בכלל
די לחפור על אותו דבר תתקדמו
החברה שלהם קבעה את כל זה
הם לא קשורים בכלל לכלום
הם לא יכולים להשפיע על שום דבר גם אם ינסו ויסרבו זה יסתכם בכך שיעיפו אותם
וביג היט הרי בחרו איפה לצלם
וביג היט הם אלה שפרסמו מכתב סליחה ונאמגון התנצל באופן אישי על כל זה..
ובקשר לפסל
הפסל מדבר על שלום בכלל
די לחפור על אותו דבר תתקדמו
הם כולם נראים אותו הדבר
וואי מה יש לכם אנשים שמאמינים לכל דבר שהם קוראים
הם לא אנטישמים וinfires man צודקת
הם לא אנטישמים וinfires man צודקת
אנונימית
שרים נוראי ואנטישמים
דווקא את התמונה הזאת שמת שהם עם אותו שיער ונראים דומים חחח
^כל דבר שהם קוראים?
ליטרלי הבאנו לך תמונות שמוכיחות את זה
ליטרלי הבאנו לך תמונות שמוכיחות את זה
???
קודם כל תרתי משמע כתבתי, אני לא שונא אותם ושזו מילה גדולה.
החברה שלהם התנצלה תרתי משמע רק על הכובע. ועל החולצה שהם לבשו שקשורה למלחמה, זהו. לא התנצלו על שום דבר אחר.
ונאמג'ון בחיים לא התנצל על שום דבר, למה לו להתנצל? הוא מאמין בשיחרור פלסטין. ומה הקשר בכלל למחבל שג'מין צייר או שיש לג'הופ בחדר? מה החברה מחליטה, מה הם יצירו?
זו הדעה שלי, בשבילי זה אנטישמיות. חלאס
בא לך להעריץ אותם שיהיה לך בכיף.
סטאן לונה, סטאן מונסטה אקס. לפחות הם אוהבים את ישראל, לא מביעים שנאה כלפי אף אחד ושומרים דעות פולטיות לעצמם.
קודם כל תרתי משמע כתבתי, אני לא שונא אותם ושזו מילה גדולה.
החברה שלהם התנצלה תרתי משמע רק על הכובע. ועל החולצה שהם לבשו שקשורה למלחמה, זהו. לא התנצלו על שום דבר אחר.
ונאמג'ון בחיים לא התנצל על שום דבר, למה לו להתנצל? הוא מאמין בשיחרור פלסטין. ומה הקשר בכלל למחבל שג'מין צייר או שיש לג'הופ בחדר? מה החברה מחליטה, מה הם יצירו?
זו הדעה שלי, בשבילי זה אנטישמיות. חלאס
בא לך להעריץ אותם שיהיה לך בכיף.
סטאן לונה, סטאן מונסטה אקס. לפחות הם אוהבים את ישראל, לא מביעים שנאה כלפי אף אחד ושומרים דעות פולטיות לעצמם.
infires man
איך זה שתמיד ישנם "בטעות" יציאות אנטישמיות של כל מיני אנשים מפורסמים ואחר כך הם יודעים לשלוח מכתב התנצלות או לפרסם פוסט התנצלות איך זה תמיד בטעות האנטישמיות הזאת? וזה שהם התנצלו לא אומר שהם עדיין לא אנטישמים. כי יש כאלו שכן שפשוט שומרים את זה לעצמם.
איך זה שתמיד ישנם "בטעות" יציאות אנטישמיות של כל מיני אנשים מפורסמים ואחר כך הם יודעים לשלוח מכתב התנצלות או לפרסם פוסט התנצלות איך זה תמיד בטעות האנטישמיות הזאת? וזה שהם התנצלו לא אומר שהם עדיין לא אנטישמים. כי יש כאלו שכן שפשוט שומרים את זה לעצמם.
אנונימית
תגידו לי אתם,
אם הם באמת היו אנטישמיים נראלכם שבאמת יהיו להם ככ הרבה מעריצים בארץ? נראלכם שלא היו מחרימים אותם? שלא היו מביאים את הסרט שלהם לארץ?
אם הם באמת היו אנטישמיים נראלכם שבאמת יהיו להם ככ הרבה מעריצים בארץ? נראלכם שלא היו מחרימים אותם? שלא היו מביאים את הסרט שלהם לארץ?
מה אתם מנסים לשכנע שהם לא אנטישמים? אם אנשים נעלבים במיוחד במשהו שקשור לנאצים ושואה אין לכם זכות.. זה מגעיל שהם עשו את זה.. אף אחד לא אמור להכריח אותם.. שטויות.. הם אנשים גדולים.
אנונימי
כינוי אחר כבר תפוס -
רוגר ווטרס תומך bds והוא הופיע בארץ
זארה לרסון מככבת ברדיו
בלה חדיד מופיעה בחנויות פה
כולם שונאי ישראל ועדין מדברים עליהם פה, אז לא
זה לא קשור
נקסט.
רוגר ווטרס תומך bds והוא הופיע בארץ
זארה לרסון מככבת ברדיו
בלה חדיד מופיעה בחנויות פה
כולם שונאי ישראל ועדין מדברים עליהם פה, אז לא
זה לא קשור
נקסט.
אנונימי
איזה יציאות אנטישמיות יש להם אנונימית?
אנונימית
זה לא קשור לאיזה חמודים הם,
זה קשור למה שהם עושים וחלק לא אוהבים את מה שעושים וזה לגיטימי
זה קשור למה שהם עושים וחלק לא אוהבים את מה שעושים וזה לגיטימי
מה הם עושים בדיוק..
אנונימית
btsהם להקת בנים דרום קוריאנית המורכבת משבעה חברים
לא שונאת פשוט לא מתחברת למוזיקה שלהם - וזה לא קשור לאם הם חמודים או לא
לא שונאת אותם פשוט פחות מתחברת למוזיקה
כן יש את המעריצות האלו שלמרות שהן לא כלכך הרבה בגללן אני נמנעת מלהיכנס לפאנדום
כי הם אנטישמיים אני מנחש
אנשים זה לא bds זה bts זה להקה בכלל לא מדברים על בי די אס
אנחנו יודעים
קיצור אנשים תפסיקו לחפש את הרע בביטיאס כי אין אז לכו להמשיך לחפש חיים יום טוב
כשתמצאו איזה טמטום שקרי על ביטיאס אתם מוזמנים לשתף, עד אז אין לכם כלום עליהם אז ביי ביי
כשתמצאו איזה טמטום שקרי על ביטיאס אתם מוזמנים לשתף, עד אז אין לכם כלום עליהם אז ביי ביי
אנונימית
מה טמטום שקרי? תפסיקו להכחיש שהם אנטישמים! מוזמנת לעלות למעלה ולראות את הקישור שמילי שלך וגם כשחברי ביטיאס הלכו לקברי יהודים rm הצטלם עם כובע שהיה עליו את הסימן של הנאצים. מוזמנת להמשיך להכחיש בזמן שאחרים מתמודדים עם האמת.
אנונימית
*שלח
תלכי לקרוא עלזה בגוגל את תראי תאמת
תלכי לקרוא עלזה בגוגל את תראי תאמת
אנונימית
באותו הנושא: