9 תשובות
ב12:30
נכון!
קמתי ב8:00.
והיי רוג'רינה!
קמתי ב8:00.
והיי רוג'רינה!
נכון
9:45
9:45
מסכימה ואיזה 8
סוף סוף מישהו מבין את זה!
שמחה שיש מישהו שמבין..
שמחה שיש מישהו שמבין..
10 וחצי
ונכון צודקת.
יםנים זה ככה <<
וסינים זה ככה <
ונכון צודקת.
יםנים זה ככה <<
וסינים זה ככה <
ממש אבל.
7
7
רבע לשתיים עשרה
ברור שזה לא אותו דבר
זה כמו להגיד שאוקראינים ורוסים זה אותו דבר
זה כמו להגיד שאוקראינים ורוסים זה אותו דבר
באותו הנושא: