3 תשובות
לא נכון, דיברתי עם הרבה בנות שם והרבה בנים בלי לשנות כלום. הם גם לא יודעים שאני בת עד שאני אומרת להם
אנונימית
שואל השאלה:
לא נכון, תמיד זה שם בנות עם בנים ולא בנות עם בנות או בנים עם בנים
אנונימית
זה לא עובד ככה זה רנדומלי לגמרי, פשוט יש שם יותר בנים מבנות
אנונימית