3 תשובות
לא נכון, דיברתי עם הרבה בנות שם והרבה בנים בלי לשנות כלום. הם גם לא יודעים שאני בת עד שאני אומרת להם
אנונימית
שואל השאלה:
לא נכון, תמיד זה שם בנות עם בנים ולא בנות עם בנות או בנים עם בנים
לא נכון, תמיד זה שם בנות עם בנים ולא בנות עם בנות או בנים עם בנים
אנונימית
זה לא עובד ככה זה רנדומלי לגמרי, פשוט יש שם יותר בנים מבנות
אנונימית
באותו הנושא: