5 תשובות
שואל השאלה:
אז? למה?
אז? למה?
אנונימי
לא משתלם להם לירות למרכז
יש להם את היכולת אבל אם כן הם יקבלו בראש וזה לא טוב להם וצהל לא מגיב מספיק חזק לכל הרקטות לדרום אז הם ממשיכים
הם פחדנים. כל פעם שאנחנו מחזירים להם הם מבקשים הפסקת אש.
באותו הנושא: