4 תשובות
הלוואי עליי שאלו היו הציונים שלי.. ואני בכיתה ח
כל הכבוד!
גאה בך.
שואל השאלה:
תודהה ממש עשיתם לי טוב על הלב
אחלה ציונים, סחטיין!