9 תשובות
שואל השאלה:
אכזבתם קצת חח
אכזבתם קצת חח
אנונימית
טלוויזיה
ארטיק
למרות שאם יש גאגטים כזה מגניבים הייתי קונה
בית מלון ( מי לעזאזל ימכור בית מלון )
בית מלון ( מי לעזאזל ימכור בית מלון )
למה מה את הייתי קונה אנונימית
סקרנת
סקרנת
סתם דברים קטנים וחמודים שאין לי שום צורך בהם
האמת אם הייתי יכולה לקנות כל דבר הייתי קונה מלא כסף בשקל
marshmallow fluff !
אייפון
באותו הנושא: