5 תשובות
יש אנשים קרים
ויש כאלו שבכלל לא אוהבים שפונים אליהם אלא אם כן את באמת צריכה עזרה
ועוד..
ויש כאלו שבכלל לא אוהבים שפונים אליהם אלא אם כן את באמת צריכה עזרה
ועוד..
אני אישית מסננת כי אני לא חושבת שיש מה להכיר פה
יש ויש, כנראה הם עסוקים
לא כולם, ואלה שכן - לכל אחד יש את הסיבות שלו.
מסננים רק את מי שנראה מלחיץ במיוחד.
באותו הנושא: