5 תשובות
וככה צריך
אני יכול להימשך אליהם יותר מאשר לבנות שעושות ההפך
אני לא בן אבל אוהבת כאלה ממש, לגמרי הטעם שלי
לדעתי פשטות היא הכי יפה, כי כמו שבנים נולדים ונשארים כפי שהם גם בנות צריכות להמעיט באיפור ובאביזרים. כמובן שיש לשמור על הגיינה אך לדעתי אין קשר בין יופי לבין איפור, למעשה, בעבר האיפור נועד כדי לחקות מצב שבו האישה מרגישה מחוזרת, שפתיה אדומות, לחייה סומקות.
אך כמובן שכל אדם חופשי לעשות בגופו כרצונו.
שואל השאלה:
כמובן מאוד מטופחת ונראית טוב אבל פשוט מאוד פשוטה בהכל
אנונימית
אין בעיה עם זה זה די חמוד :)

למרות שכן זכותה להתאפר וזה, לא אשפוט על דבר כזה
באותו הנושא: