4 תשובות
אל תקאי זה לא יועיל לך.
כל בני האדם יפים. רק החברה גורמת לאנשים מסויימים להרגיש רע רק בגלל שהם לא אוהבים את המראה שלהם.
אם מישהו אומר לך משהו על זה סליחה על הביטוי אבל תשימי עליו ז**
אנונימי
זה כמו שתגידי לילדה שבאותה הסיטואציה שלא תקיא כי את יודעת שהיא לא צריכה
שמעי גם אני שמנה וההורים שלי מנסים לגרום לי להפסיק לאכול
אל תקיאי להקיא זה לחלשים שמעליבים את עצמם
את לא רוצה להעליב את עצמך
תנעלי את השירותים, ותני למישהו את המפתח ותגידי לו שלא ייתן לך אותו.
את צריכה את האוכל הזה- את ממש לא שמנה ומגעילה.