9 תשובות
קאבר יפה לשיר של רוב דיקנסון
זה שיר של רוב דיקינסון....
שואל השאלה:
אוי.. טעות שלי
אוי.. טעות שלי
אנונימית
חח הכל טוב, קאבר טוב גם אהבתי את הוויב
זה לא השיר שלה, זה קאבר לשיר אחר
אהבתי מאוד את הקאבר
מהה מתי היא הספיקהה
סביר
בכללי אני לא מתחברת לשירים שלה
בכללי אני לא מתחברת לשירים שלה
באותו הנושא: