התחברות
הרשמה
לאכול בעמידה באמת משמין את הרגליים או שזה חרטה?
3 במאי 2019, 18:48
אכילה
רגליים
השמנה
3 תשובות
חרטה
ס
סבא ג'בטח
חרטא
ל
לחם פיט
המותניים לא יתרחבו בגלל זה
שטות גמורה
v
vigil
באותו הנושא:
אחת ולתמיד! האם לאכול בעמידה משמין תרגליים ירכים?
אם אוכלים בעמידה זה באמת משמין את הרגליים?
שאוכלים בעמידה, האוכל באמת יורד לירכיים או שסתם המצאות?
אם אוכלים בעמידה זה באמת יורד לשוקיים או שזה סתם?
אם אוכלים בעמידה השומן באמת יורד לירכיים? (רוצה שירד)
אני רוצה להבין אחת ולתמיד: למה לא בריא לאכול בעמידה?
אוף ממש בא לי חטיף דוריטוס אבל זה משמין לאכול בלילה ): לאכול?
איך הכי בריא לאכול בעמידה/בישיבה/בשכיבה?
באמת זה משמין לאכול בלילה? אפילו מאכלים בריאים?
אם אוכלים בעמידה באמת משמינים ברגליים?
חברה שלי מצאה שיטה אמך בת יכולה להזתין בעמידה בלי להתאמץ בכלל! והיא באמת עובדת :) רוצות לדעת?