התחברות הרשמה

אם קיבלתי 10 ו10במגנים במצמטיקה ובשלישי אני אפציץ אני אעבור?

3 במאי 2019, 18:22
ציוניםחשבוןמחזורבגרויות    
3 תשובות
מאמין שלא... אולי יגישו אותך על 55 אם ממש תפציצי
אנונימי
10?
איך הצלחת?
אנונימי
10?
פ
פלנקטוןהסנסיי
באותו הנושא:
אם קיבלתי במגן ובטרום מגן מעל 90 המורה יכולה להגיש אותי על 60?
אם קיבלתי במגן 20 במתמטיקה ואני יקבל בבגרות 80 ומעלה יפסלו לי את הבגרות?
אם קיבלתי 90 במבחן בספרות ובמתכונת ישימו לי ציון טוב במגן?
עם 5 יחידות אנגלית ו4 מצמטיקה אפשר לגשת למגמות טובות?
נגיד קיבלתי 100 במגן, זה מוסיף לי נקודות לבגרות?
יש לי מחר בחן במצמטיקה ואני לא יודעת כלום אליו
אני 3 יחל במצמטיקה והמורה ה*** שלי מגישה אותי על 35
תיכנסו שאלה אחרונה במצמטיקה
מישהו שטוב במצמטיקה ולא אכפת לו לעבור לאינסטגרם או משהו שאשלח לו תרגיל שיפתור לי?
בדרך כלל באיזה שעה יש בגרות במצמטיקה?
למה שאלון 801 במצמטיקה (3יח) ככ יקר?